יום חמישי, 17 באפריל 2014

ניקיון יסודי, משרדים לפסח – איך מבצעים בצורה הכי טובה ויעילה


פסח הוא זמן טוב להתחדש ולנקות הן מבחינת הבית ובעיקר במשרד המשמש לעיתים בית וזאת משום שחלקנו נמצאים בו זמן רב יותר מאשר הזמן בו אנו שוהים בביתנו שלנו.

כאשר אנחנו רוצים לבצע ניקיון יסודי, משרדים הם אחד מהמקומות המבוקשים ביותר בארץ בקרב חברות ניקיון.

לכן ישנם כמה טיפים חשובים בניקיון יסודי של משרדים שניתן ליישם בסוג של פעילות כזאת. אז מהם אותם טיפים לניקיון יסודי לחג האביב? התשובות בהמשך.


שימוש בחומרי ניקיון טובים

כאשר אתם מחליטים לבצע ניקיון יסודי, משרדים הם חלק מהעניין, ובמשרדים קיימים אזורים שונים כמו מעליות, חדרי מדרגות ומעקות, חדרי ישיבות, שירותים, שולחנות, תאים, מחסנים, ארכיב, מערכות ישיבה שטיחים מקיר לקיר ועוד.


לכל חלק וחלק שציינו דרושים חומרי ניקיון מיוחדים וכאשר אתם מבצעים ניקיון יסודי לפסח חשוב לבחור חומרי ניקיון באיכות מעולה שבדרך כלל גם מספקות חברות ניקיון המתאימות חומרים שונים המתאימים לחלקים ואזורים שונים במשרד.

לדוגמא, אם במשרד ישנו שטיח מקיר לקיר רכשו חומרי ניקוי המתאימים לשטיחים מסוג זה, אם במשרד ישנה רצפת פרקט בדקו כי חומר הניקוי לרצפות מתאים לרצפת פרקט - אל תתפשרו על החומרים וזאת כי אלה יעזרו גם לשמר את המראה של כל הריהוט והאלמנטים במשרד.

מכשירים תעשייתיים –  מעולים לניקיון פסח יסודי


כאשר אנו מבצעים ניקיון יסודי, משרדים צריכים להיות נקיים מהיסוד כמו גם הבתים בהם אנו גרים, וזאת משום שאנו מבלים במשרד שעות רבות, לעיתים אפילו יותר מהשעות שאנחנו בבית.

לכן ניקיון ושאיבת אבק עם שואב אבק רגיל לא תספיק, כמו גם קיטורית רגילה או ניקיון כלים סניטריים משמע: שירותים באופן רגיל.

שכרו חברת ניקיון בעלת ציוד מתקדם ומתאים

שכירת חברת ניקיון עם כלים וציוד מכני תעשייתי יכולה לעשות את העבודה בצורה טובה ויסודית, עם המכונות המשוכללות והכלים התעשייתיים ניתן לשאוב מערכות ישיבה, לנקות כלים סניטריים באופן סטרילי ויסודי, לפנות כמויות פסולת גדולות להפטר מכמויות אבק עצומות, לשאוב שטיחים מקיר לקיר ואף להסירם במקרה של רצון לעצב או לרצף מחדש את רצפת המשרד.

פינוי פסולת גדולה

ניקיון יסודי, משרדים לפסח הוא הזדמנות מצוינת לעצב מחדש את המשרד וחברות ניקיון רבות מציעות שירותים של צביעות חדרי מדרגות צביעת משרדים בצבעים שונים וצביעת דקורטיבית, ריצוף והסרת שטיחים מקיר לקיר, פינוי מחסנים וארכיבים והפיכתם למשרדים חדשים ועוד.

באמצעות כוח האדם שמספקות החברות וניקיון יסודי משרדים רבים הופכים את משרדיהם לחללים מעוצבים מחדש ובקפידה והופכים את המשרדים שלהם למקום עבודה אטרקטיבי במיוחד ופסח הוא תקופה וזמן נהדר לעשות כן. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה