יום שבת, 4 בפברואר 2012

בחירת חברה לניקיון מדרגות


כל מי שגר בבניין רב קומות יודע ומכיר את החשיבות של ניקיון המדרגות. ניקיון מדרגות חייב תמיד להיות ולא מדובר רק על עניין אסתטי שמוביל את האנשים והדיירים. מדובר גם על מצב שבו ניקיון מדרגות משאיר את כל חדר המדרגות נקי מלכלוך וזיהומים נרחבים. השאלה היא מי ינקה את המדרגות בכל פעם שיש בכך צורך.

בבניינים רבים אחד הדיירים מוכן לנקות את המדרגות פעם בשבוע או שמא שוכרים את שירותיה של מנקה. אך כיום כבר המצב שונה לחלוטין וכל ועד בית שרוצה להביא חברת ניקיון לטובת המדרגות מוזמן לעשות כן, על מנת שהתוצאות יהיו מושלמות. בחירת חברה לניקיון המדרגות מלווה בכמה מדדים חשובים:


המלצות, המלצות, המלצות
חברה שמציעה שירותי ניקיון מדרגות צריכה לדעת שבכל אחד מן הבניינים שבהם היא עובדת היא גם מייצגת את ערכי העבודה הטובים ביותר. צריך להיות סטנדרט מאוד גבוה של ניקיון יסודי ולכן ועד בית שמרוצה מחברת ניקיון כזו או אחרת יכול בהחלט להמליץ עליה לאחרים. מפה לאוזן השמועות עוברות הכי טוב כיום.

דבר נוסף הוא איכות חומרי הניקיון. השאיפה היא תמיד למצוא את החברה שעובדת עם חומרים טובים. כל מי שיש לו חדר מדרגות יכול לדעת שלפעמים זה מסוכן לעלות או לרדת במדרגות לאחר ששוטפים אותן או שיש חומרים שמלכלכים יותר מאשר מנקים. יש לוודא עם אלו חומרים החברה עובדת כדי להיות בטוחים בתוצאות.

לסקור את השוק ועוד
ניקיון מדרגות הוא תחום מאוד ותיק בארץ בפרט ואף מעבר לכך. כדי לשכור חברת ניקיון חשוב להבחין בין חברה טובה וזולה ובין כל השאר:

-          השוואת מחירים של ניקיון מדרגות היא אבן דרך בהוצאה כספית נכונה וחכמה.
-          חברה ששוכרים אותה לטובת ניקיון מדרגות חייבת להראות מקצועיות.
-          יש לשאול מה טווח העבודה בשטיפת המדרגות. עד כמה מקפידים גם לנקות מסביב לכך.

במידה ויש לדיירי בניין מסויים את הרצון לשמור על חדר מדרגות נקי, צריך למצוא את החברה הטובה ביותר במחיר הנוח ביותר שיש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה