יום שבת, 8 באוגוסט 2015

צביעת משרדים ודירות



צביעת משרדים ודירות
שילוב חכם – צביעת דירה ושירותי ניקיון דירות


כאשר אנו מעוניינים לחדש את הדירה, המשרד המבנה וכל נכס שנרצה ואין אנו מעוניינים בשיפוץ גדול ויקר, נוכל על ידי צביעת דירה ושירותי ניקיון יסודי של הדירה להקנות לדירה ולכל מבנה מראה אסתטי יותר, חדיש ויוקרתי.

מדוע חשוב להקפיד על צביעת דירה בתל אביב?
תל אביב היא עיר תזזיתית ומלאת זיהום אוויר, פיח ואובך. הדירות בתל אביב נוטות לקבל מראה לח ויישן בגלל מפגעי מזג האוויר והקירות הופכים דהויים ואפורים. לכן, חשוב מאד להקפיד על צביעת דירה בתל אביב בטווחים קצרים ותכופים על מנת להעניק מראה חדש יותר לדירה ונקי הרבה יותר.



צביעת דירה בתל אביב – מדוע כדאי לשלב צביעת קירות עם שירותי ניקיון?


כאשר אנו מזמינים שירותי צביעת דירה בתל אביב, באופן אוטומאטי הדירה נראית חדשה הרבה יותר. אבל אם נרצה להעניק לדירה מראה חדש ומשופץ - נוכל להזמין שירותי ניקיון שיהוו מוצר משלים לצביעת הדירה. כאשר אנו משלבים בין השניים ניתן להעלות באופן משמעותי את ערך הדירה במקרה ונרצה להשכיר או למכור את הדירה.


השילוב בין שירותי ניקיון לצביעת דירה הוא שילוב מנצח וכדאי להזמין קודם את שירותי הניקיון ורק לאחר מכן את שירותי הניקיון. בצורה זאת תוכלו ליהנות מרצפות נקיות מצבע כמו גם משקופים נקיים, חלונות, מערכות ישיבה, ניקוי שטיחים במידה ותזמינו, ניקוי מערכות ישיבה, ניקיון חלונות מקצועי ועוד.


מהיכן כדאי להזמין שירותי ניקיון וצביעת דירה ?


ניקיון וצביעת דירה בתל אביב חשוב לשכור מחברת ניקיון וצביעת דירות בתל אביב. גם חברות באזור המרכז ולאו דווקא בתוך תל אביב יעזרו ויוזילו עלויות וזאת משום שהמחיר לא יעלה בגלל הוצאות דלק גבוהות שבנסיעות ממיקום רחוק מתל אביב.
צביעת דירה ושירותי ניקיון דירות ומשרדים


למה יש לשים דגש בצביעת הדירה והזמנת שירותי ניקיון דירות?


כאשר אתם מזמינים את צוות העובדים לנקות את הדירה או הנכס, חשוב מאד כי העובדים ישמרו על הציוד שלכם, ויכסו לפני הצביעה את הספות, המיטות ושאר הציוד הכבד שלא ניתן היה להצניע או להעביר למקום אחר.


חשוב להגן בצביעת הדירה על המשקופים ועל הרצפה במגוון שיטות כמו למשל שיטות הרטבת הפאנלים לפני מריחת הצבע, פיזור עיתונים או פיזור ניילון מיוחד המשמש להגנה על הרצפות והריהוט בזמן הצביעה.


לאחר הצביעה חשוב כי הניקיון יעשה בצורה אחראית. בדקו כי עובדי הניקיון אמינים ואף שילחו חבר או הגיעו בעצמכם לבדוק מהו מצב הניקיון בעת הניקיון הדירה. בדקו כי מנהל העבודה זמין בכל שעות העבודה להגיע אליכם למבנה במקרה ותחולנה תקלות.


הציעו לעובדים מים קרים בכל זמן וכיבוד קל – בצורה זאת תוכלו לתת להם להרגיש טוב ונמרצים יותר. והתוצאות – יהיו גם הן טובות הרבה יותר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה