יום שלישי, 30 ביוני 2015

ניקיון משרדים ברמת גן – כיצד נמצא חברה שתבצע את העבודה על הצד הטוב היותר


ניקיון משרדים ברמת גן
שרותי ניקיון ברמת גן

על מנת לאתר חברה או שירות טוב של ניקיון משרדים ברמת גן על
לערוך חיפוש בעלי מקצוע, לראיין את מנהל העבודה, להנחות את אותו מנהל אודות אופי
הניקיון וצרכי המשרד, ולעקוב אחר העבודה המתבצעת בשטח. אבל בעולם אינטרנטי תחרותי
בו כל חברה מציגה עצמה כחברת ניקיון שתאפשר ניקיון יסודי ושירות מעולה עלינו לבחור
נכון. אז איך בוחרים?


איך בוחרים נכון חברה לניקיון משרדים ברמת גן



כאשר אנו מנהלים משרד באזורי המרכז, חשוב להבין כי אנו נמצאים באזורים של פיח, זיהום אוויר, ריבוי אשפה ואבק מצטבר. לכן חשוב לשכור חברה המנקה ניקיון יסודי ללא רבב, בעלת שירותי ניקיון חלונות ובעלת צוות חרוץ יעיל ויסודי .


בחרו חברה אמינה


עוד אחד מהדגשים החשובים בניקיון משרדים ברמת גן הוא אמינות. בימינו קיימים שרלטנים המבצעים את עבודתם בצורה לא אמינה או מועלים באמון שנתנו בהם. בכל הקשור לניקיון משרדים חשוב לשים דגש על אמינות וזאת משום שמשרדים רבים מכילים ציוד יקר, מסמכים יקרים, ניירות ערך ואף כספות. לכן, שימו לב כי החברה היא חברה ידועה, איכותית ואמינה. חברה אמינה תקפיד גם לבטח את כל עובדיה מפני סכנות ותאונות עבודה. בניקיון משרדים קיים שירות ניקיון חלונות שעלול להוות סכנה – לכן, בדקו האם קיים ביטוח לעובדי החברה, ובחנו את כל האופציות לביטוח במקרה ולא קיים כזה.


הקפידו על שעות העבודה


כאשר אנו שוכרים חברה לניקיון משרדים ברמת גן חשוב להקפיד על שעות עבודה מתאימות. חשבו והחליטו מתי אתם מעוניינים שעובדי הניקיון יגיעו, האם בשעות הבוקר המוקדמות? האם בשעות הערב לאחר שאין אנשים במשרד? או שמא לא אכפת לכם שעובד הניקיון יגיע באמצע היום. כל אלה שיקולים חשובים מאד משום שבצורה זאת נשמר סדר היום במשרד, בו העובדים יודעים מהן שעות העבודה של עובד הניקיון ומתנהלים בהתאם.


קבלו הצעת מחיר בכתב


גם כאן שוב עולה נושא האמינות. רבות החברות המאפשרות הצעת מחיר מסוימת "וסוגרות" עם הלקוח על הצעה אטרקטיבית, אך בפועל מסתבר שהזול הוא היקר. חברות שאינן אמינות משנות את הצעת המחיר במקום בזמן שהלקוח כבר "ממולכד" ואינו יכול לבטל את הזמנת העבודה. לכן, בקשו הצעת מחיר בכתב, הוכחה לביטוח העובדים ותעודות יושר במקרה הצורך. בדקו האם הצעת המחיר כוללת חומרי ניקוי, פרויקטים שונים מלבד ניקיון יסודי כגון: ניקיון חלונות,ריקון מכולות אשפה, פינוי מפגעים וכדומה. בקשו ממנהל העבודה לרדת לפרטים בהצעת מחיר שתפרט את כלל המשימות של עובדי הניקיון במשרד שלכם.


לסיכום נאמר כי על מנת לשכור חברת ניקיון ברמת גן תוכלו לבצע חיפוש קל במנועי החיפוש האינטרנטיים, בדפי זהב ובדפי אנשי מקצוע מומלצים. אל תתביישו לבקש המלצות מלקוחות קודמים או קיימים וצפו בדוגמאות עבודה של חברת הניקיון.

.


תגובה 1: